Repareer jouw tablet snel en vakkundig in Sneek

Gespecialiseerd in tablet reparatie
Een tablet heeft tegenwoordig een belangrijke rol binnen de meeste gezinnen en bedrijven. Daarom is het erg belangrijk dat je tablet goed werkt. Een kapotte tablet door een scheur in het scherm of een gebroken scherm helpt daar niet bij. Daarnaast is de kans dat er vocht het toestel indringt erg groot, wat leidt tot nog meer schade.
Bij FlyFix repareren we elk merk tablet en hebben de meeste onderdelen ook op voorraad. Denk hierbij aan alle typen schermen voor de iPad en andere merken maar ook de accu’s die erbij horen. Naast het vervangen van schermen en accu’s doen we bij FlyFix ook ieder ander type reparatie. Dit kan variëren van het vervangen van je behuizing als deze gebogen is of het vervangen van de laadpoort als je tablet slecht of helemaal niet oplaadt.
Als je niet zeker weet wat er mankeert aan je tablet kun je langskomen in de winkel waar onze experts klaar staan om je te helpen en te adviseren. Dit kan met of zonder afspraak!
Geen tijd om langs te komen? Wij halen je toestel gratis op, en leveren hem weer gerepareerd retour op het gewenste adres. Of stuur je toestel gratis op met de verzekerde post. Wij versturen je een verzendlabel die je dan kan gebruiken om je toestel te versturen.
Jouw toestel
Selecteer
apparaat
Apparaten
Selecteer
reparatie
Reparaties
Afronden
afspraak
Afronden
Welk model heb je?

Voer het merk, model of modelcode in.
Voer het merk, model of modelcode in.
- Apple iPad (2025)
- Apple iPad Air 11 (2025)
- Apple iPad Air 13 (2025)
- Samsung Galaxy A26
- Samsung Galaxy A36
- Samsung Galaxy A56
- Samsung Galaxy M06
- Samsung Galaxy M16
- Samsung Galaxy A06 5G
- Samsung Galaxy F06 5G
- Samsung Galaxy S25
- Samsung Galaxy S25+
- Samsung Galaxy S25 Ultra
- Oneplus 13R
- Xiaomi Redmi 14C 5G
- Oppo Reno13 F 4G
- Oppo Reno13 F
- Huawei Enjoy 70X
- Honor Magic7 Lite
- Xiaomi Redmi Turbo 4
- Oneplus Ace 5
- Oneplus Ace 5 Pro
- OnePlus Pad 3
- Oppo A5 Pro
- Honor Magic7 RSR Porsche Design
- Honor GT
- Motorola Moto E15
- Motorola Moto G05
- Motorola Moto G15 Power
- Motorola Moto G15
- Xiaomi Poco C75 5G
- Xiaomi Poco M7 pro 5G
- Honor Pad V9
- Huawei nova 13i
- Honor X9c Smart
- Honor 300
- Honor 300 Pro
- Honor 300 Ultra
- Huawei Mate X6
- Huawei Mate 70
Of selecteer het merk
Betrouwbare reparaties van begin tot eind.
Zorgvuldige reparaties, ondersteund door jarenlange ervaring

01. Meld je toestel aan

02. We kijken met aandacht

03. Repareren zoals het hoort

04. Vliegensvlug gefixed

05. Pas tevreden als jij het bent
FAQ & Support
Hoelang duurt een telefoonreparatie door FlyFix gemiddeld?
Wij voeren de reparaties gemiddeld binnen een half uur voor je uit. Ingeval van complexere problemen en bijbehorende reparaties kan de reparatie langer duren, maar dan laten wij dit altijd aan je weten.
Wanneer krijg ik mijn gerepareerde toestel terug van FlyFix?
Als je kiest voor onze gratis haal- en brengservice of onze gratis opstuurservice ontvang je je toestel doorgaans binnen twee dagen na ophalen/opsturen weer thuis. Dus als wij je toestel woensdag ophalen, krijg jij deze vrijdag weer thuis. Zondagen tellen hierin niet mee omdat toestellen dan niet gehaald en gebracht kunnen worden. Als je gebruik wilt maken van een spoedreparatie kunnen wij deze in overleg op locatie uitvoeren.
Werkt Flyfix met originele onderdelen?
FlyFix werkt met originele onderdelen. In sommige gevallen is het voordeliger om te kiezen voor een zogeheten OEM scherm, deze schermen zijn van identieke kwaliteit en drukken de kosten van de reparatie. Al onze reparaties hebben altijd 12 maanden garantie op het onderdeel en de reparatie.
Behoud ik mijn fabrieksgarantie na reparatie door FlyFix?
Indien jouw apparaat nog binnen de fabrieksgarantietermijn van 1 jaar valt, vervalt deze zodra wij het toestel gerepareerd hebben. Dit is echter geen enkele reden tot zorg: wij bieden 12 maanden garantie op de door ons verrichte reparaties. Zie het dus vooral als een ‘ingewisselde’ garantie. Wij werken met onderdelen van hoogstaande kwaliteit en gegevensbehoud en verzekeren al onze klanten adequate reparaties.
Behoud ik mijn gegevens/bestanden op mijn te repareren apparaat?
Bij alle door ons uitgevoerde reparaties is sprake van gegevensbehoud. Wel is het verstandig om regelmatig een back-up te maken van je gegevens omdat een smartphone het op een gegeven moment kan begeven. Dit staat echter los van de reparaties die wij uitvoeren.
Is het nodig dat ik mijn bestanden van mijn toestel afhaal?
Nee, omdat wij alle reparaties uitvoeren met gegevensbehoud is het niet nodig om je toestel op te schonen voordat wij tot reparatie overgaan. Wel is het verstandig om regelmatig een back-up te maken van je gegevens omdat een smartphone het op een gegeven moment kan begeven.
Wat is de status van mijn reparatieproces?
Zodra jij je toestelreparatie online bij ons hebt aangemeld kun je via je persoonlijke FlyFix-profiel het reparatie-/bestelproces inzien. Wij zijn hiervoor natuurlijk ook telefonisch bereikbaar.
Hoe zit het met de betaling van de reparatie als ik verzekerd ben?
Als je een inboedel- of reisverzekering hebt worden de reparatiekosten van je toestel meestal vergoed. De bijbehorende voorwaarden variëren echter wel per verzekeraar. Om deze reden raden wij onze klanten aan om van tevoren altijd contact op te nemen met de verzekeraar. Hiervoor bieden wij te mogelijkheid tot een kosteloze offerte om voor te leggen aan verzekeraars. Over het algemeen dien je de reparatiekosten eerst voor te schieten om deze vervolgens te claimen bij je verzekeraar middels een factuur. Als je hier meer informatie over wilt raden wij je aan om je verzekeraar te raadplegen.